top of page

КАСТА ВИНОРОБІВ

Провідна крамниця обладнання та матеріалів для домашнього виноробства. Сегмент B2C.

 

Каста Виноробів - це крамниця обладнання та матеріалів для створення неперевершеного домашнього вина. Вона представлена у 4 країнах.

 

Мета проекту

Стати провідною крамницею у сегменті B2C у 4-х країнах. Створити максимально зручний та швидкий для клієнта майданчик комунікації в соц.мережах. Створити спільноту виноробів — порушувати в публікаціях цікаві теми, які підштовхують підписників спілкуватися між собою у коментарях. Ознайомити із багатим асортиментом крамниці.

А також, на запит підписників надавати розгорнуті висококласні консультації від співробітників Касти Виноробів.

Цільова аудиторія

Винороби, які виробляють вино в маленьких/обмежених кількостях - домашні винороби. Наша цільова аудиторія переважно знаходиться на facebook. В Instagram вона також є, але, розподіляючи рекламний бюджет, ми робимо акцент саме на Facebook. Також ми створили telegram-канал, куди залучили постійних клієнтів. Туди публікуємо наші новинки, а в описі залишили робочий telegram-контакт провідного менеджера.

IMG_0409.JPG

Що ми зробили?

Обрали канали зв`язку під бізнес і створили влучний візуал. 

photo5319147070466145051.jpg
Унікальний дизайн постів, який чергується з фотоматерілами.

Про що наша сторінка?

Так як однією з наших задач було створити спільноту виноробів, ми вирішили доречним зробити новостний портал, де користувачі зможуть отримувати цікаву інформацію, новини, гумор та дізнаватися про товари й мати можливість купляти Їх.

photo5357257187161913472.jpg
photo5357257187161913471.jpg
photo5357257187161913473.jpg
Корисний
контент
Розважальний
контент
Продажі

Статистика наших акаунтів

Січень 2022

 

fb: 

охват — 147 465

залученість— 3830 

підписники — +155

 

inst: 

охват — 9533 

покази — 33959

підписники — 91

відвідування профілю — 723

Приклад органічної публікації
photo5357257187161913475.jpg

Рекламний бюджет на обидва плейсменти - 100

Ми ставимо собі за мету щомісяця покращувати показники мінімум на 5% без збільшення бюджету (за допомогою оптимізації компаній, запровадження нових інструментів)

Як ми робили продажі?

Авжеж завдяки таргетованоій рекламі. Завдання наших рекламних кампаній, щоб якнайбільше людей зацікавилися нашою пропозицією та зв'язалися з нами в Messenger/Direct, щоб надалі ми передали їх контактний номер менеджерам. Мета кампаній — надіслати повідомлення. Нижче наводимо найкращі показники.

Жовтень 2021 

Перша компанія 

Результат: 159 повідомлень , по 0,37$

 

Друга компанія 

Результат: 73 повідомлення, по 0,19$

 

Листопад 2021

Перша компанія

Результат: 109 повідомлень, по 0,55$

 

Перша компанія

Результат:  52 повідомлення, по 0,29$

 

Грудень 2021

84 повідомлення - 0,71$

22 контакта

photo5357257187161913476.jpg
Приклад рекламної публікації

Чого ми досягли?

Згідно з метою просування бренду, створили зручну платформу комунікацій, який одночасно є і порталом новин, і торговим майданчиком. Однією з цілей було створення публікацій з цікавими темами, які б підштовхували користувачів до спілкування.  Можна подивитися одну за таких публікацій і коментарі до неї:

bottom of page