
.png)
КАСТА ВИНОРОБІВ
Провідна крамниця обладнання та матеріалів для домашнього виноробства. Сегмент B2C.
Каста Виноробів - це крамниця обладнання та матеріалів для створення неперевершеного домашнього вина. Вона представлена у 4 країнах.
Мета проекту
Стати провідною крамницею у сегменті B2C у 4-х країнах. Створити максимально зручний та швидкий для клієнта майданчик комунікації в соц.мережах. Створити спільноту виноробів — порушувати в публікаціях цікаві теми, які підштовхують підписників спілкуватися між собою у коментарях. Ознайомити із багатим асортиментом крамниці.
А також, на запит підписників надавати розгорнуті висококласні консультації від співробітників Касти Виноробів.
Цільова аудиторія
Винороби, які виробляють вино в маленьких/обмежених кількостях - домашні винороби. Наша цільова аудиторія переважно знаходиться на facebook. В Instagram вона також є, але, розподіляючи рекламний бюджет, ми робимо акцент саме на Facebook. Також ми створили telegram-канал, куди залучили постійних клієнтів. Туди публікуємо наші новинки, а в описі залишили робочий telegram-контакт провідного менеджера.

Що ми зробили?
Обрали канали зв`язку під бізнес і створили влучний візуал.

Унікальний дизайн постів, який чергується з фотоматерілами.
Про що наша сторінка?
Так як однією з наших задач було створити спільноту виноробів, ми вирішили доречним зробити новостний портал, де користувачі зможуть отримувати цікаву інформацію, новини, гумор та дізнаватися про товари й мати можливість купляти Їх.



Корисний
контент
Розважальний
контент
Продаж і
Статистика наших акаунтів
Січень 2022
fb:
охват — 147 465
залученість— 3830
підписники — +155
inst:
охват — 9533
покази — 33959
підписники — 91
відвідування профілю — 723
Приклад органічної публікації

Рекламний бюджет на обидва плейсменти - 100
Ми ставимо собі за мету щомісяця покращувати показники мінімум на 5% без збільшення бюджету (за допомогою оптимізації компаній, запровадження нових інструментів)
Як ми робили продажі?
Авжеж завдяки таргетованоій рекламі. Завдання наших рекламних кампаній, щоб якнайбільше людей зацікавилися нашою пропозицією та зв'язалися з нами в Messenger/Direct, щоб надалі ми передали їх контактний номер менеджерам. Мета кампаній — надіслати повідомлення. Нижче наводимо найкращі показники.
Жовтень 2021
Перша компанія
Результат: 159 повідомлень , по 0,37$
Друга компанія
Результат: 73 повідомлення, по 0,19$
Листопад 2021
Перша компанія
Результат: 109 повідомлень, по 0,55$
Перша компанія
Результат: 52 повідомлення, по 0,29$
Грудень 2021
84 повідомлення - 0,71$
22 контакта

Приклад рекламної публікації
Чого ми досягли?
Згідно з метою просування бренду, створили зручну платформу комунікацій, який одночасно є і порталом новин, і торговим майданчиком. Однією з цілей було створення публікацій з цікавими темами, які б підштовхували користувачів до спілкування. Можна подивитися одну за таких публікацій і коментарі до неї: