

CUAET
агенція, що спеціалізується на оформленні туристичних та робочих віз до Канади. Наша задача в цьому проєкті полягала в тому, щоб збільшити кількість заявок на оформлення віз через таргетовану рекламу.

-
Провели детальний аналіз ринку та конкурентів, щоб зрозуміти актуальні тенденції і знайти найкращі підходи для таргетингу.
-
Надали рекомендації щодо покращення оформлення та подачі контенту на сторінці клієнта, що дозволило зробити її більш привабливою для потенційних клієнтів.
Початкові результати:
-
Збільшити кількість підписників
-
Підвищити впізнаваність бренду
-
Залучити клієнтів до запису на послуги

Вдосконалення стратегії:
-
Ми внесли зміни в тактику:
-
Додали часові обмеження в рекламних повідомленнях, що створило ефект терміновості.
-
Запропонували змінити підхід до обробки заявок у direct, використовуючи нашу авторську стратегію для ефективнішого ведення комунікації.

Однак, тільки 10% з цих лідів фактично скористалися послугами клієнта. Це вказало на необхідність змін у стратегії обробки заявок.
Результати:
Завдяки новим заходам кількість заявок значно зросла, а відсоток успішних угод збільшився в 3 рази. Це підтверджує, що адаптація стратегії відповідно до поведінки аудиторії може мати потужний вплив на результати.
ХОЧЕТЕ ТАК САМО?
